Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Virus
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 09 Syys 2008, 15:18

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Virus »

Kävin pitkästä aikaa kampaajalla. Latvoista tosin ei nyrhitty kuin pari senttiä, mutta kaikki hapsottavat niskavillat ovat vihdoin poissa. Kampaaja laittoi jätettävää hoitoainetta, joita olen vältellyt kuin ruttoa "koska ne tahmaavat vaatteet ja tyynyliinat". ::) Huomaan olleeni väärässä, joten siirrynpä tonkimaan jätettävien ketjua.
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.
Ropelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1788
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:53

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Ropelli »

Kerrankin jaksoin keskittyä yhteen tutorialiin ja tein kauniin, onnistuneen kalanruotoletin   :T
Ja hiukset ovat pehmeät ja kiiltävät! Ja pitkät!

Tänään tykkään hiuksistani!
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Pari senttiä tasasin latvoja ja juurikasvu värjätty. Ja vielä värjäyksen ajan pituuksissa ja latvoissa oli naamio muhimassa. Teki hyvää hiuksille! :)
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Pituuden menettämisestä huolimatta hiusten kunto on aivan iiiiiihana nyt. Menee kuitenkin varmaan tyyliin 5 vuotta että pääsen takaisin siihen pituuteen joka oli... Lisäksi vanhoja vaalennuksia on vielä jäljellä, joten niitä täytyy lyhennellä tuolta ajan mittaan, koska tulevat haaroittumaan. Noh. Ehkä joskus saan sen pitkän ja hyväkuntoisen tukan.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja elly »

Tänään on hyvä omaväripäivä! Tyvi näyttää niin kivan väriseltä, tai siis ylipäätänsä oma väri näyttää olevan jokin väri. Muutenkin juurikasvun (ja ehkä valonkin) lisääntyessä olen huomannut, kuinka kauniisti se korostaa piirteissäni jotain sellaista jännän pehmeää sävymaailmaa. :)
scarface

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja scarface »

HYVÄ tukkapäivä! :D Tukka on ylittänyt pituudeltaan hartialinjan ja ostin sen "kunniaksi" hainhammaslaitteen, jolla tukan saa nyt näppärästi kiinni, kaikki haituvat! :D Happy!
aibu

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja aibu »

Tein pitkästä aikaa tuplamuhituksen, jonka seurauksena hiukset on iiihanat! Mopin kosteuttava sh, 30 min lanzan rekku ja vielä lopuksi xz:n kosteuttava tehohoito 30 min. Jätettävänä lanzaa. Laitoin vielä kosteat hiukset kahdelle ranskanletille. Ai että tänä aamuna tukka oli taivaallisen kuohkea, pehmeä ja kosteutettu! Onhan tää vähän puudeli-look niitten lettien takia, mutta taivaallinen kampausten pohjalle :)
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Löysin viimein shampoon, jolla on oikeasti tuuheuttava vaikutus mun hiuksissa&nbsp; <3 Aiemmat kokeilut tuuheuttavien kanssa on olleet aika mitättömiä, mutta Urtekramin aloe shampoo toimii kuin unelma, hiukset on just sopivan jäntevät ja pehmeät ja laskeutuvat nätisti. Voisi käydä nappaamassa saman sarjan hoitoainekin kokeiluun&nbsp; :)
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Lähdin aamulla kotoa tylsän ja lattean tukan kanssa, joskin olin laittanut pään päältä alle 10cm leveän hiusosion dutch braidille (mikä se edes olisi suomeksi?). Kastuin lämpimässä kesäsateessa niin että paidasta ja kengistä meni läpi ja näytin surkealta. Tukka sai kuivua niin kuin se oli. Myöhemmin päästin letin auki, pistin tukan ponnarille ja tadaa! Se näytti upealta! Samoin irti ollessaan. Sade oli tuonut huimasti esille taipuisuutta ja kasvoja kehystävät "vauvahiukset" olivat menneet korkkiruuveille. 0_0 Entinen tikkusuora hiuslaatu on toden totta muuttunut.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Lullah

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Lullah »

Oon nyt paijaillu ja hoitoanut hiuksiani rekuilla. Eilen sitten väsyneenä kävin nopeasti vain suihkussa, pesin Dovella, jota en ole hetkeen käyttänyt rekkuilun etc ohella. Pyyhekuiviin hiuksiin sitten vähän hiusöljyä ja nukkumaan. Odotin jotain sotkusta ja aavistuksen karheaa, mutta ei! Nää hiukset on paksut (!!!) ja kiiltävät ja sileät ja tuntuvat NIIN hyviltä. Rekkujen tehon kyllä huomaa :l
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Osasin tehdä sukkanutturan!&nbsp; :l
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Pitkästä aikaa sain käytyä kampaajalla ja ensimmäinen kerta pitkään aikaan, kun olen enemmän kuin tyytyväinen :O.
Kaikki hamput pois ja malli kohdalleen :ts.
Suolasuihke ja lakka tuli ostettua; nyt toivottavasti saan haluamani loivaa kiharaa/lainetta yhtä hyvin kuin kampaaja.


Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.&nbsp; Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Tänään isukki ihasteli hiusten kiiltoa ja kyseli miten olen saanut sen aikaan, ja totesi tukan tuntuvan tosi terveeltä/vahvalta vieläpä, itse en ollut asiaan kiinnittänyt juurikaan eilisen pesun jälkeen huomiota mut sit kun katsoin peiliin niin täytyy myöntää et näytti aika kivalta ja mikä parasta - TUNTUI tosi hyvältä käsissä... napakalta mutta jollain tapaa pehmeältä ja taipuu nätisti vaikkakin vähän joka suuntaan! Eipä ole varsinaista good hair dayta ollutkaan pitkään aikaan.

Kivaa tässä on myös se, että tuo tunne ei ole vain tököttien tuomaa, eilisen pesun jälkeen laitoin vain crestolin jätettävää ja vähän matrixin muotoiluvoidetta ennenkuin kuivattelin föönin kanssa ennen unille menoa, ja suihkussakin olin läimännyt vaan jotain käteen osunutta hoitista. :)
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Tykkään mun hiuksista! Ne kiiltää ja tuntuu paksuilta ja terveiltä ja näyttää kivalta! Mun pitää laittaa näitä useemmin!
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja elly »

Uudet tuotteet ilostuttaa, sillä tällä hetkellä ei kiukuttele hiukset eikä päänahka. Hiukset ovat tällä hetkellä todella vaivattomat ja sehän passaa minulle. :D Pituuskin on kiva, kasvutahti on kiva ja kunto on kiva. Kivaa!&nbsp; ;D
Vastaa Viestiin