Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja siili »

Euphoria kirjoitti: Kyllä se minulle itsensä hellimistä on. Mukana on ripaus täydellisen hiustenhoitotuotteen etsimistäkin.
Tässäpä lainattuna euphorian hyvä kiteytys. Komppaan.

Lisäksi tästä tulee "loppumaton kierre", koska kun löytyy joku _ihan täydellinen_ tuote, sen valmistus todennäköisesti tullaan lopettamaan muutaman kuukauden sisällä... ;D
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

Hiustenhoito on mulle itsensä hellimistä. Mitä vanhemmaksi tulee, sen enemmän alkaa tykätä omasta kehostaan ja viihtyä siinä. Ja onhan siitä ihanaa sitten pitää huolta! Hiustenhoito on rentouttavaa ja terapeuttista, esim. raskaan viikon jälkeen perjantaina pestä hiukset syväputsarilla ja pistää joku ihanan tuoksuinen naamio muhimaan...vaikutusaikana voi lukea, roikkua täällä Juurikasvussa tai katella telkkua. Hoidetun tuntuiset ja näköiset hiukset antavat palkkion vaivannäöstä ja rahanmenosta ja nostavat itsetuntoa. Täältä foorumilta on saanut älyttömästi tietoa, ja on mukavaa oppia uusia asioita aiheesta, joka itseä kiinnostaa.

Yhdyn Ipan mielipiteeseen tästä foorumista. En ole löytänyt netistä yhtä mahtavaa foorumia kuin tämä! Täällä vallitsee todella hyvä yhteishenki, täällä aina kehutaan ja rohkaistaan toisia, ketään ei kiusata, pilkata eikä suljeta ulkopuolelle, ja täällä osataan keskustella sivistyneesti ja kunnioittavasti. Kuten Ippa sanoi, niin täällä oleva porukka ei ole pinnallista vaikka ulkonäköasioista paljon keskustellaankin, vaan puhutaan huisin paljon myös syvällisiä.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
Fredrika

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Fredrika »

Pakollista kun kunto värienpoistojen jälkeen entistäkin huonompi. Terveemmät, valovoimaisemmat ja ryhdikkäät hiukset antavat itsevarmuutta.
Suomineito

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Suomineito »

liipi kirjoitti: Tällä hetkellä on melkein jatkuvasti huono omatunto hiuksiin tuhlatuista rahoista, mutta minun on vaikea hillitä itseäni sillä hiukset, kuten muukin ulkonäkö vaikuttaa itsetuntoon aika paljon ainakin minulla, ja jollain tapaa ehkä kuvittelen että olen onnellisempi sitten kun hiukseni ovat parempikuntoiset ja kauniimmat.
Mulle myös tulee usein huono omatunto jos olen tuhlannut liikaa rahojani hiustuotteisiin. :-\  Juuri tänäänkin tilasin kampaamotuotteita melkein 50 eurolla, joka on melkoisen iso summa näin työttömänä ainakin. :-[ Hieman pistelee omatunto, sekä rahan vuoksi että siksi että minulla on niin paljon hiuksiin liittyviä purnukoita jo ennestään... ::) Ja yleensä pyrin ostamaan kosmetiikkatuotteeni ympäristö- ja eläinystävällisiltä firmoilta, mutta pakko myöntää että hiustenhoidosta kun on kyse, niin olen "sortunut" useinkin ostelemaan tuotteita ihan vaikka mistä.

Mulla on vähän sama juttu tuokin että kuvittelen jotenkin olevani onnellisempi sitten kun tukkani on paremmassa mallissa/pituudessa/kunnossa jne. Noh, "tukkaonnellisuuteeni" se varmasti vaikuttaakin positiivisesti, mutta muuta(kin) onnellisuutta todellisuudessa tarvitsisin...
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Minulle hiustenhoito on harrastus. Pesen tukan joka toinen tai joka kolmas päivä ja jos sinä päivänä on ollut koulua, en todellakaan ehdi tehdä mitään muuta. Pesu vie väkisinkin sen lähes pari tuntia (vähintään tunnin) ja kuivuminen sitten pari tuntia lisää, sillä hiustenkuivaajaa käytän vain hätätapauksissa. Joten harrastukselta tuo lähinnä kuulostaa, varsinkin kavereiden korvissa. Muut sanovat, etteivät ehdi näkemään illalla kun on salipäivä, minä sanon etten ehdi näkemään illalla kun on tukanpesupäivä...  ;D
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Mulle hiustenhoito on aika uus juttu vielä. Hiustenhoitoon havahduin vasta, kun tajusin, että ilman oikeaa hoitoa en pysty pitämään yli hartiapituista tukkaa, koska se on helposti uhtä takkupalloa. Monesti olen hiukset joutunut leikkaamaan, koska olen tuskastunut siihen kamppailuun takkujen kanssa. Nyt kun oon vuoden käyttänyt kampaamotuotteita ja muutenkin ehkä tietoa on lisää, niin hiusten hoito on selvästi helpompaa.

Hiusten pesu on nykyään kivaa, aika pitkälle se on itsensä hemmottelua ja vielä on innostusta kokeilla uusia tuotteita, koska niitä täydellisiä ei oo vielä löytyny.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
tnn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 629
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 18:31

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja tnn »

Mulle hiustenhoidosta on myodostunut harrastus  ;D Suurin osa kavereista ei ymmärrä miten voin laittaa vaikkapa hoitoaineeseen monta kymppiä rahaa, kun marketistakin saisi parilla eurolla  ::) Itsensä hellimistä ja rentoutumista myöskin. Itsetuntonikin kohoaa kun on nätti tukka  :)
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Minullekin hiustenhoidosta on kehittynyt harrastus joka ihastuttaa monia, kummastuttaa joitakin ja kauhistuttaa kukkaroani. ;D
Hiustenhoito on myös itsensä hellimistä ja ihanan rentouttavaa puuhaa jonka tuloksena on kivannäköinen karvoitus päässä. Se on Täydellisen Tuotteen metsästystä ja eri mömmöjen keskenään sekoittamista ja kokeilua.
Lyhyesti ja ytimekkäästi sanottua: kamalan kivaa puuhaa! ;D
Viimeksi muokannut Lyx, 24 Huhti 2006, 01:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lafanque

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Hiustenhoito on ollut jo kauan mulle yksi suurimmista intohimoistani :D Mulla on jatkuvasti sellanen fiilis että haluan täydellisen hoidetut hiukset ja pyrin tekemään kaiken mahdollisen niiden hyvinvoinnin eteen. Haluan että mun hiukset huomataan, ja värikin on musta lähinnä siksi että se on kaikista voimakkain ja omsta mielestäni myös näyttävin väri hiuksissa. Laitan hiuksiini törkeän paljon aikaa ja rahaa, mutta olen varma että se myös näkyy niistä. Nyt tuntuu siltä että kaikki mitä olen hiuksieni vuoksi tehnyt on kyllä todellakin ollut sen arvoista, ja nyt nämä alkaa olemaan oikeastaan täydelliset, eli juuri sitä mitä olen tavoitellutkin. Voin sanoa olevani ihan fanaattinen hiusteni suhteen, mutta eiköhän tuo ole sallittua  ;)
Kuten joku tuolla aiemmin jo totesikin, hiukset on mullekin iso osa imagoa, ja ne välittävät jotain mun tyylistä, luonteesta jne.

Viimeksi muokannut Lafanque, 26 Syys 2006, 21:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Natalija
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 19:55

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Natalija »

Itsekin olen viime aikoina havahtunut siihen, että hiustenhoidosta  (+ Juurikasvusta) on tullut harrastus...Varsinkin tuo tehisten muhittelu on niin mahottoman kivaa ;D...Kaverit kyllä tietää (ja näkeehän ne tietysti myös ;)) mun pitävän huolta hiuksistani ja käyttävän kampaamotuotteita, mutta ihan täydessä laajuudessaan en ole niille tukkainnostustani paljastanut.

Välillä on kyllä huono omatunto tukkapurkkeihin menneistä summista, mutta kun ei mulla muita isoja menoeriä ja harrastuksia sitten oikein olekaan, niin olen sallinut tämän itselleni. Nyt tein kumminkin lupauksen olla ostamatta/tilaamatta mitään ennen ensi tammikuuta...Pitää käytellä entisiä pois. Mutta tästä kiellosta ei sitten välttämättä kyllä ole mihinkään ::)
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.
Aurelle
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 479
Liittynyt: 29 Huhti 2006, 22:14

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Aurelle »

Hiustenhoidolla tavoittelen lähinnä upeaa tukkaa, eli parannusta ulkonäköön. Nämä hiusjutut eivät ole minulle vielä harrastus (tosin pahasti näyttä siihen suuntaan menevän), toisin kuin esim. meikkaus.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Noh kyllä se antaa nautintoa kun tukka on pehmeä, sileä ja hyvältätuoksuva :) Mutta itseäni mä siinä vaan kelaan, kun hiplaan hiuksia ja haistelen niitä, eli pääasia on kyllä että ne tuntuu hyvältä. Ja tukanvärjääminenkin on ihan oman silmän miellyttämistä, joka muuten onkin aika vaativa silmä ;) Tottakai hieno ulkonäkö on plussaa, onhan kehuja mukava saada. Mutta kyllä tää nettiin kirjoittelu antaa ihan uuden ulottuvuuden tälle tukkahörhöilylle, tulee sellanen himo kokeilla kaikkia erilaisia tuotteita että mikä niistä on se omalle päälle paras. Siksi noita puteleita tursuileekin joka paikasta ::) Tulevaisuuden tavoitteeni onkin se, että käytän vaan niitä minulle parhaita tuotteita ja ostan uuden pullon sitten kun entinen loppuu. Mutta pahoin pelkään että kokeilunhimoni jatkuu vielä kauan.. Mutta jos aikaa on vähän niin ei sitä kyllä sillon muhitella tukka-aineita, eli noi on vähän sellasta luksusta josta karsitaan jos on "pakko".

Johan tuli sepostus..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Withering
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 915
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:46

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Withering »

Hiustenhoito minulle on todennäköisesti kaikuja jonkinasteisesta pakkomielteestä pitkiin hiuksiin... Ilmeisesti jollain kierolla tapaa haluan päästä lähemmäksi omia fiksaatioitani.  ;D

Eli tavoitteena on pitkä, kaunis tukka. Luonnollisesti tällöin pitää olla jonkin verran kiinnostunut myös hiusten hoidosta.
Rosey
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 203
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 15:20

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Rosey »

Tänä aamuna antoi paljon, kiitin luojaani, että olen löytäny tälläisen paikan. Hiukset oli ihanat, rakastuin!  :-* Iso kiitos tän foorumin guruille, ilman teitä pesisin vieläkin pääni Mäntysuovalla  ;D
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja calypso »

Paronitar kirjoitti: Tänä aamuna antoi paljon, kiitin luojaani, että olen löytäny tälläisen paikan. Hiukset oli ihanat, rakastuin!  :-* Iso kiitos tän foorumin guruille, ilman teitä pesisin vieläkin pääni Mäntysuovalla  ;D
OT
Oletko oikeasti pessyt pään aina mäntysuovalla  :o
Minä jouduin kerran tekemään kuusi pesua peräkkäin samana päivänä joista neljä oli mäntysuovalla. Siksi koska ilmasin kuorma-auton polttoainejärjestelmää ja katkaisin vahingossa ilmaruuvin --> naamalle & hiuksille suihkusi dieseliä. Se kamala dieselin haju ei lähtenyt tukasta millään ja hiukset jäivät rasvaisen näköisiksi ja kummallisen tuntuisiksi noiden kuuden pesun jälkeenkin vielä. En vain enää uskaltanut rääkätä tukkaa ja hiuspohjaa enempää vaikka tuntuikin että silmiä kirvelee ja oksettaa se lemu  :-X
Vastaa Viestiin