Muotovaahdot

Leikkaukset sekä kampaukset
Syaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1259
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:46

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Syaani »

Löysin aika hyvän pidon lasimaiselle ja ohuehkolle tukalle Joicon I.C.E. Whipistä. Se on pitänyt kosteuttakin hyvin. Ostin samalla Joimist Firm -hiuslakkaa, ja tukka on pysynyt tiukasti kuosissaan. Täytyy käydä hamstraamassa lisää, kun tuota vanha Joicoa on vielä tarjouksessa.
1a F ii
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Oletko, Arrakki, ajatellut, että hankkisit tyvikohottajan erikseen ja sen kaveriksi jonkin hyvän muotoilutuotteen pituuksille? Mun kokemuksella pitävät vaahdot on aika kuivattavia. Jos haluat pärjätä yhdellä tuotteella, suosittelisin kokeilemaan Tigin Cockya. Se on voidemainen ja hoitava, jättää hiukset pehmeiksi ja antaa hennoille hiuksille puhtia. Mulla kuivuu pituudet tosi herkästi, ja ne on pysyneet aika hyväkuntoisina nyt kun olen vaihdellut Cockya ja Creative Geniusta - ja muistanut sen latvasuojan.
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Avena »

Jep, on mulla tyvikohottajaakin, mutta en ilmeisesti osaa käyttää sitä, koska en huomaa sen auttavan yhtään. Tai luultavammin mun föönaustaitoni ovat puutteelliset  :). Mä olen nyt pari päivää käytellyt taas muotovaahtoja, mutta en huomaa mitään eroa suihkeisiin nähden. Paitsi, että suihkeet ovat näppärämpiä käytössä eli taidan siirtyä takaisin Tigin Queen for a dayhin (paras tähän astisista). Mun pitäisi vihdoinkin uskoa, että huonoa hiusta ei saa hyvän näköiseksi millään aineella, ei sellaista taika-ainetta oilekaan, mutta kun en usko. Tuosta Cockystä olen lukenut kahta eri mielipidettä (mistäpä aineesta ei olisi) ja olen kyllä itse asiassa harkinnut sen kokeilemista.
1bFi
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Niin, monen mielestä Cockylla tulee rasvaletti, ja tuleehan sillä, jos sitä laittaa liikaa tai jos hiuspohja on rasvoittuvaa sorttia. Kuivumaan taipuvaiselle hiukselle se on kuitenkin hyvä. Mäkin föönaan sen verran usein, ja sitä luonnonkiharaa on ilmeisesti tarpeeksi tekemään tukasta rapsakan ilman tuhteja hoitoja. Joillekinhan O&H:kin on lätsäyttävää, mutta mulle se riittää nippa nappa.  :)
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
babei
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 23 Heinä 2006, 15:46

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja babei »

Mun mielestä Paul Mitchellin Sculpting Foam on ihana muotovaahto. Alkoholiton ja kosteuttava, keskivahvan tuen antava. Tuoksua siinä kyllä on jonkun verran, kookosta. Mutta toi on kosteuttavin ja hellävaraisin vaahto mitä oon kokeillut. Loistava myös "kiharanvirkistäjänä".

Mullakin toi Catwalkin Extra Strong antoi jotenkin kummallisen kuivahkon lopputuloksen, vaikkei siinä alkoholia kai olekaan  :o Mitchell pesee sen sata-nolla!

Alkoholiton pitäisi olla myös L'orealin tecni.art color show volume mousse, joka allekirjoittaneella on myynnissä tuolla itselle sopimattomat tuotteet-ketjussa  ;) *vink-vink*
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.
Euphoria

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Ostin L'orealin muotovaahtoja ennen sitä uudistusta. Toinen oli Volume +, ja se oli sellaisessa läpinäkyvässä muovisessa pumppupullossa. Ihan kamalaa ainetta! Teki kunnon lähmätukan. Body Volume puolestaan oli toimivampi, ei tahmannut.
stinttapo

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja stinttapo »

Triinalla ja Ephorialla tais olla kokemuksia Osiksen Volume Shotista...Oonko käsittäny nyt iha oikein että se ois tavallaan tyvikohottaja? Miten on toiminu? Kannattaako hankkia,miten toimii parhaiten? Ja mitä ite siittä ootte maksanu?
Kiitoksia :) etukäteen...
Euphoria

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Volume Shot on mielestäni aivan toimiva tuote. Kannattaa tosin laittaa käsien kautta, koska se koostumus tuntuu vähän epätasaiselta alussa. Siis jokaisella kerralla, kun sitä laittaa. En ole käyttänyt sitä nyt pitkään aikaan, kun olen käytellyt muita aineita. Hintaa en muista. Oli varmaan jotain 10 euron paikkeilla.
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

En lukenut koko ketjua mutta johtuisko vaalennetusta tukasta se että muotovaahto kuivattaa? Ihan semmoseks kärventyneen tuntuiseksi. Tummaan päähän tuo käyttämäni Schwarzkopf Osis Grip oli aina todella hyvää, muut vaahdot jättivät aina jälkensä ja tuntuivat.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Onko joku kokeillut Matrixin Amplify -sarjan muotovaahtoa?
JoJo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 390
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 17:03

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja JoJo »

pinkpepper kirjoitti: Onko joku kokeillut Matrixin Amplify -sarjan muotovaahtoa?
Mulla on. Sehän on alkoholiton, mistä voi arvatakin, että pito on aika kevyt, mutta e imyöskään tahmaa. Hyvä kiharoiden puristeluun ja ehkä hennompaan tukkaan, mutta omaan jouheen ei oikein riitä.
emi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:39

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja emi »

Kuivattaakohan alkoholiton muotovaahto hiuksia jollain tapaa? Tai onko muulla tapaa vahingollista?
Tykkäisin usein käyttää, mutta epäilyttää että jollain tapaa se olisi vahingollista hiuksille. Kun olen pitkiä aikoja putkeen käyttänyt muotovaahtoa, joka pesun jälkeen, alkaa lopulta hiukset tuntumaan jotenkin hampuilta, jolloin pidän taukoa niin pitkään että hiukset palautuvat entiselleen (yleensä muutaman pesun jälkeen) ja jatkan taas muotovaahdon käyttöä.
Nyt olen pitänyt taukoa melkein kolme viikkoa siinä pelossa että se kuluttaa hiusta.
Onko muotovaahdoilla muuten jotain suosituskäyttöä kuinka usein olisi "normaalia" käyttää?

CUTRININ alkoholittoman muotovaahdon inci:
Aqua/water, butane, PVP/VA Copolymer, Propane, PVP, Polyquaternium 11, Panthenol, Quaternium-52, Oleth-20, Sodium Methylparaben, Sodium Propylparaben

Jos joku viisaampi viitsisi kommentoida, tack så mycket :-*
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

En tiedä pitääkö ihan paikkansa mutta opettaja sanoi että kaikki muotoilutuotteet kuluttavat jonkin verran hiusta.
babylissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:35

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja babylissa »

Giovanni Hair Caren Natural Mousse Air-Turbo Charged on ollut hyvä muotoiluvaahto hennohkoille hiuksille, ei sisällä hirveetä kasaa kemikaleja. Mitään hillitöntä kiiltoa ei anna mutta hyvän tuen ja pidon föönatessa, vapaasti kuivuessa jää vähän tönköksi. Joutuu vain tilaamaan netin kautta, ei saa Suomesta.
Tanya
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 235
Liittynyt: 23 Touko 2006, 17:07

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Tanya »

Mikä olisi hyvä muotovaahto marketista? Ajattelin leikkauttaa otsatukan, niin tarvin ehdottomasti muotovaahdon, mutta ei olis nyt varaa kampaamotuotteisiin. Olisiko XZ muotovaahto hyvää? Joku taisi kehua sitä jossain muussa keskustelussa. Hyviä vaihtoehtoja kaipaillaan  :)
1cFii
Vastaa Viestiin