Keltaisuus pois hiuksista

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja bubbs »

^Mä taas en saanut sillä mitään vivahdetta tummanvaaleaan. Täytyy varmaan olla ihan vaaleanvaalea, että tuo tekee jotain. Fudge kyllä säväyttää tämänkin tummuusasteen.
irtohius
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Helmi 2013, 17:17

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja irtohius »

^ Joo, totta. Synteesinä edellisestä viestistäni olisi, että parhaan tuloksen saa jos on jo huokoiset ja kirkkaan vaalea väri (oli sitten messinki, tipu tai  ruoste ei toivottuna vivahteena mukana).
hiukset luonnostaan 2c - 4a M/C III,

Aunt Jackie's, Dark & Lovely, Queen Helene, African Pride
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja nukka »

Olen saanut kivan taiton keltaiseen tukkaan vaahtosävytteellä, mutta kaipaisin lisäksi vielä hopeashampoon ja hoitsikan.

Onko tuolla fudgella pelkoa saada vihertävä tukka jos sitä käyttää keltaisuutta taittamaan? Eli onko se kovin sinisävyistä?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Chaos »

nukka, mä en ole koskaan saanut Fudgella vihertävää, en sitten millään. Siinä on pigmenttiä vahvasti, mutta enemmän se kunnon tummanviolettia on kuin sinistä. Helpommin sillä violetin hiuksiston saa ;D

Just odottelen litrasta putelia feeluniquesta, niin kivempi/helpompi kasvatella loput värjätyt latvat pois!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

Mustakin Fudge on tummanviolettia, ei sinistä. Mun tukkaan tulee sinertävää sävyä jos pidän liian pitkään (tosi vaalea blondattu hius), ei mitään vihertävää.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja nukka »

Tarkistan nyt vielä ennen kuin tilaan, eli mikä tuon fudgen hopeashampoon/hoitsikan nimi tarkalleen on? Kannattaakohan tilata molemmat vai pelkkä shampoo tai hoitis?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

^Hoitista en ole edes kokeillut mutta on kuulemma huomattavasti vähemmän tehokas kuin shampoo eli pelkällä shampoolla pärjää hyvin (ellet sitten vaan halua tilata molempia). :) Se nimi on Fudge Clean Blonde Violet Toning Shampoo. Omani (litran pullo koska pitkät hiukset ja tulee halvemmaksi) olen tilannut muistaakseni Feeluniquesta.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja nukka »

Hyvä, oikeaa tuotetta siis katselin. Taidan tilata molemmat, shampoon sekä hoitiksen :)
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja miolla »

nukka kirjoitti: Hyvä, oikeaa tuotetta siis katselin. Taidan tilata molemmat, shampoon sekä hoitiksen :)
Tuletko sitten kertomaan kokemuksia hoitiksesta! :) Mulla on shampoo ja tykkään siitä kovin ja hoitistakin voisin kokeilla, jos siitä vaan on jotain hyötyä eikä kuivata liikaa. Vaalensin hiukseni kahdesti viime viime viikolla ja pahimmat keltaisuudet sain pois Fudgen shampoolla, Wellan Color Fresh-sävyllä 0.6, hiusväripaketin mukana tulleella sinipigmenttisellä naamiolla ja sitten vielä 10.1-tasoisella värillä. Näillä tipu taittui Marilyn-platinaksi, eli ei vielä kylmäksi.

Wellan Color Fresh oli yllättävän mieto sävyss 0.6 Violet. Kirkkaanvaaleat kohdat kirkastuivat, mutta mistään hiukset eivät menneet liilaksi tai harmaaksi. Kädessä oli 8.81, näin jälkiviisaana olisi pitänyt ottaa se.

Eilen kävin kampaajalla viimeistelemässä lookin ja nyt hiukset ovat vaaleanharmaat. Katsotaan mitä paljastuu ekan pesun jälkeen, hyvin vaalea, kylmä blondi siis haussa :)
Viimeksi muokannut miolla, 15 Maalis 2016, 00:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ainokainen

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Laita kuvaa sitten kun projekti on valmis! Kiinnostaa, mitn sait tuon onnistumaan.
elinamainen
Haiven
Haiven
Viestit: 44
Liittynyt: 29 Heinä 2012, 22:11

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja elinamainen »

Olisiko jollakin suositella kaupan väriä, jolla saisin taitettua hiukseni vaalean beigeksi? Värinpoiston jälkeen hiukset ovat tyvestä kirkkaan keltaiset ja pituuksista hieman tummemmat ja oranssit.
1cFii
ainokainen

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Goldwell Color Soft 10V ja 10BS on tosi hyviä, mutta ne toimii ehkä parhaiten ihan blondatuissa hiuksissa. Mitä tummmuusastetta sun hiukset on nyt? Onko tavoite siis sellainen "aito" maantienharmaa?

Voisit kokeilla KC Color Mask -sarjasta sävyttävää hoitoainetta sävyssä Latte, joka on tosi kaunis kylmä beige. Shampoista voisit kokeilla Silveriä. Hopeashampoot ja -hoitikset kannattaa muutenkin ottaa käyttöön. Tästä ketjusta löydät varmaan hyviä vinkkejä.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja elly »

Mulla on luonnostaan lämpimän sävyinen tummanvaalea tukka. Latva on tummuusasteeltaan myös tummanvaalea, mutta värjättyä ja epätoivotulla tavalla kellertävä. Onko ihan turhaa laittaa Goldwell Soft Coloria näinkin tummaan pohjaan?
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja bubbs »

^Mulla on tuota 10BS, jota ostaessani kampaaja sanoi, että tummanvaaleaan hiukseen nämä vaaleat sävyt voi hyvin jättää poishuuhtomatta, ja niin olen tehnyt - ihan hyvin lopputuloksin. Ei näin tummaan vaaleaan mitään älytöntä muutosta tule, mutta kyllä se hiukan auttaa. Ihan vaaleaan poishuuhtomattomuus jättäisi varmaan liian tymäkän efektin. Hius kuivuu ihan hyväntuntuiseksi, vaikkei huuhtoisikaan, eikä tässä mun käsittääkseni pitäisi olla mitään hiuksille vahingollistakaan.

ainokainen

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

elly kirjoitti: Mulla on luonnostaan lämpimän sävyinen tummanvaalea tukka. Latva on tummuusasteeltaan myös tummanvaalea, mutta värjättyä ja epätoivotulla tavalla kellertävä. Onko ihan turhaa laittaa Goldwell Soft Coloria näinkin tummaan pohjaan?
Ei ole mitenkään turhaa, mutta jos sulla on oma väri eli värjäämätön hius siinä alla, ei suoravärit välttämättä tartu kovin hyvin.

Voisit kokeilla myös hopeashampoota, esim. Biozellin hopeashampoo on halpaa ja hyvää. Kokeile, se saattaa riittää! Shampoo kannattaa vaahdottaa melko kuiviin hiuksiin ja jättää muhimaan päähän mahdollisimman pitkäksi aikaa.
Vastaa Viestiin