Hyviä kampaajia - muu Suomi

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Onneksi mä pääsen aina ilmaiseksi äitipuolelle kampaajalle ;) Irc-Galleriasta voi mun nickillä katsoa 'Tukkakuvia' osiosta, että mitä ollaan saatu aikaan minun ollessani koekaniinina ;D
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Gotcha

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Gotcha »

Joanna kirjoitti: multa lyhennettiin vaan latvoja 10cm ja siistittiin edestä muinaisen otsiksen jämiä. Kuvaston kupongilla 30e, ei paha.
:o :o :o :o EI PAHA?  :o :o :o

Oletteko te oikeasti valmiit maksamaan pelkästä latvojen lyhennyksestä ja otsiksen siistimisestä 30euroa?? Uskomattoman kallit hinnat! Kuopiossa keskihinta naistenhiustenleikkaukselle oli ainakin vuosi sitten vielä 22e, mulla se maksoi liikkeessä 20e. Tuo hinta sisälsi aina pesun ja muotoilun, eikä ollut sen kummemmin väliä halusiko asiakas uudentyylisen muotoonleikkauksen vai halusiko vain tasata latvoja... Jotkut liikkeet velottavat erikseen pesusta ja muotoilutuotteista, mikä on kyllä ihan ymmärrettävää. Mutta oikeesti, tuo 30e tuntuu jotenkin ihan kohtuuttoman kalliilta...
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Gotcha kirjoitti:
Joanna kirjoitti: multa lyhennettiin vaan latvoja 10cm ja siistittiin edestä muinaisen otsiksen jämiä. Kuvaston kupongilla 30e, ei paha.
Oletteko te oikeasti valmiit maksamaan pelkästä latvojen lyhennyksestä ja otsiksen siistimisestä 30euroa?? Uskomattoman kallit hinnat! Kuopiossa keskihinta naistenhiustenleikkaukselle oli ainakin vuosi sitten vielä 22e, mulla se maksoi liikkeessä 20e. Tuo hinta sisälsi aina pesun ja muotoilun, eikä ollut sen kummemmin väliä halusiko asiakas uudentyylisen muotoonleikkauksen vai halusiko vain tasata latvoja... Jotkut liikkeet velottavat erikseen pesusta ja muotoilutuotteista, mikä on kyllä ihan ymmärrettävää. Mutta oikeesti, tuo 30e tuntuu jotenkin ihan kohtuuttoman kalliilta...
Onhan se 30 euroa kallis hinta, mutta kun ei täällä pääkaupunkiseudulla tunnu saavan halvemmalla.  :-\ Halvin leikkaushinta millä olen saanut on 28 euroa (etukuponki) ja 22 euroa silloin kun menin vielä lasten hinnoilla. Suurimmassa osassa maksaa 30-45 euroa.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Gotcha

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Gotcha »

^^ En voi sanoa kuin, että hui kamala sentään...
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Onhan se ihan ymmärrettävää, että hinnat on erilaiset Helsingissä kuin esim. Kuopiossa. Helsingissä vuokratuolista (ja kaikesta muustakin) saa varmasti maksaa paljon enemmän, kun muualla Suomessa ja kai se kampaaja haluaa jotain itselleenkin työstään ::)....
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Zippo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 345
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:29

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Zippo »

Mä olen kerran maksanut täällä Turussa pelkästä latvojen tasaamisesta pesun kanssa 45 euroa  ::). Mutta oli varmaan kaupungin kallein paikka, ja omaa tyhmyyttä etten varmistanut hintaa etukäteen. Paikka oli siis Klubi Brahenkadulla.

Toinen kampaaja, missä kävin monta vuotta, ottaa muotoleikkauksesta föönikampauksen kanssa 23 euroa ja jos päälle tulee monisävyväri lyhyeen tukkaan, niin hinta on 45e. Hiusten kohtelu on vähän kovakouraista, mutta muuten homma toimii. Ja tämä oli kampaamo Salve Aninkaistenkadulla.
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

Tokihan hinnat vaihtelee paljonkin juuri esim. liikepaikan (vuokrataso) yms. mukaan.

Itse kyllä olen valmis maksamaan vaikka enemmänkin, kunhan vaan löytäisin sopivan kampaajan. On se kumma, kun ei meinaa löytyä sellaista, joka ymmärtäisi pitkienkin hiusten käsittelystä muuta kuin vain latvojen tasauksen tai muuten on leikattava lyhyeksi - muka!  ::)
mangomeloni

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja mangomeloni »

Ja hinnassa näkyy aivan selvästi se tosiasia että maksaako kampaajasi veroja vai ei!
Gotcha

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Gotcha »

Kyllä alkaa puistattaa pelkästä leikkauksesta ja pesusta 45e vaikka olisi missä linnassa tahansa ja minkä kaupungin keskustassa tahansa liiketilat! Mä olin vuokralla Kuopion keskustassa katutasossa ja aivan takuulla maksoin veroni. Vuokra liiketilasta oli 700e/kk ja tilan vuokrasimme yhdessä toisen kampaajan kanssa.
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

mangomeloni kirjoitti: Ja hinnassa näkyy aivan selvästi se tosiasia että maksaako kampaajasi veroja vai ei!
Kaikki kampaajathan ovat suorastaan tämän yhteiskunnan ryöstäjiä! Tekevät työtään maksamatta veroja, pimittävät tietoja verottajalta ja ovat oikeita hyvinvointiyhteiskunnan hyväksikäyttäjiä! Ihan kuin tämä ei riittäisi, yleensä kampaajat vielä riistävät asiakkailta mielettömällä hinnalla leikkauksen ja tuntipalkkakin on mieletön, kun 20 min leikkauksesta saa 40 e palkkaa! Uskomatonta! Kaikki kampaajat pitäisi hirttää!
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Gotcha

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Gotcha »

Twinkley kirjoitti:
mangomeloni kirjoitti: Ja hinnassa näkyy aivan selvästi se tosiasia että maksaako kampaajasi veroja vai ei!
Kaikki kampaajathan ovat suorastaan tämän yhteiskunnan ryöstäjiä! Tekevät työtään maksamatta veroja, pimittävät tietoja verottajalta ja ovat oikeita hyvinvointiyhteiskunnan hyväksikäyttäjiä! Ihan kuin tämä ei riittäisi, yleensä kampaajat vielä riistävät asiakkailta mielettömällä hinnalla leikkauksen ja tuntipalkkakin on mieletön, kun 20 min leikkauksesta saa 40 e palkkaa! Uskomatonta! Kaikki kampaajat pitäisi hirttää!
Kannattais vähän miettiä ennenkuin yleistää. Aika törkeetä tekstiä ihan suoraan sanottuna. Mä en ole varastanut keneltäkään mitään, ja joka ikisestä purkista, putelista, vedenkäytöstä, sähköstä, laitteista mitä käytin sekä muista oheistuotteista olen maksanut pitkän pennin. Lisäksi maksoin 22% alv:ta jokaikisestä tuotteesta mitä tarvitsin työssäni. Parturi-kampaaja joutuu maksamaan ennakkoveron sekä alv:n tekemästään työstä ja kaiken olen maksanut, joka ikisen asiakkaan ilmoitin verottajalle. Että kiitos vaan ammattikuntani puolesta antamastasi luottamuksesta työtämme kohtaan. Leikkaa itse hiuksesi vastedes, äläkä mene ryöstäjien uhriksi jos olet noin tyytymätön KAIKKIIN kampaajiin!
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Huoh, olisi ilmeisesti pitänyt pistää pari hymiötä tuohon viestin perään. Tarkoitus oli olla sarkastinen. :) Ajattelin, että tuo viimeinen lause viimeistään selventäisi koko jutun olleen pelkkää vitsiä. ;)
Viimeksi muokannut Twinkley, 15 Helmi 2006, 14:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Zessa »

Twinkley kirjoitti: Huoh, olisi ilmeisesti pitänyt pistää pari hymiötä tuohon viestin perään. Tarkoitus oli olla sarkastinen. :) Ajattelin, että tuo viimeinen lause viimeistään selventäisi koko jutun olleen pelkkää vitsiä. ;)
No mä ainakin sain hyvät naurut, joten sarkasmi menee perille ilman hymiöitäkin. Itse asiassa mun mielestä hyvä sarkasmi menee piloillle selittämisestä.. ;D Tuo oli niin rankkaa tekstiä, että senkin perusteella arvelin sarkasmiksi.. Varsinkin viimeinen lause.
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
Gotcha

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Gotcha »

No, mä en kyllä pystynyt ymmärtämään tota tekstiä sarkasmiksi. Jotkut puhuu tollasta ihan tosissaan. Ehkä olisi vaatinut vähän rajumpaa tekstiä että olisin tajunnut mistä on kyse. Sori siis jos leikistä hermostuin. Tulipa ainakin kaikille selväksi, että olen maksanut mitä pitää... Hyvä vaan jos oikeasti olet eri mieltä.
mangomeloni

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja mangomeloni »

Gotcha kirjoitti: Kyllä alkaa puistattaa pelkästä leikkauksesta ja pesusta 45e vaikka olisi missä linnassa tahansa ja minkä kaupungin keskustassa tahansa liiketilat! Mä olin vuokralla Kuopion keskustassa katutasossa ja aivan takuulla maksoin veroni. Vuokra liiketilasta oli 700e/kk ja tilan vuokrasimme yhdessä toisen kampaajan kanssa.
En tuota 45 euroa tarkoittanutkaan, lisäsin vain yleisesti keskusteluun. Mutta silmäänpistää tuollaiset 20 eurolla mallinmuutosleikkaus, pesu sekä föönaus.

Alalla kyllä rehottaa pimeän työn tekijät aivan valtoimenaan. Jospa se joskus alan arvostus nousisi ja verotus helpottuisi? Kaavailussahan on että alv putoaisi 8 %:in.
Vastaa Viestiin