Hyviä kampaajia - muu Suomi

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Joanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 20:18

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Joanna »

Kyllä musta toi 30e on ihan ok hinta täällä pääkaupunkiseudulla..  ::) ja värjäys+leikkaus käynneistä oon yleensä aina joutunut maksamaan yli 100e joten toi tuntui pieneltä summalta mulle...
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Luomo »

Gotcha kirjoitti: ^^ En voi sanoa kuin, että hui kamala sentään...
Gotcha, nythän voit hyvällä omallatunnolla nostaa taksoja hoitovapaalta palattuasi ;).

Itse maksan muotoon leikkauksesta (sis. pesun ja föönauksen) 36 euroa Turussa ja on minusta vielä kohtuuhintainen verrattuna moniin muihin paikkoihin. Olen vain niin tyytyväinen kyseisen kampaajan kädenjälkeen, että mielelläni siitä vähän enemmän maksan. Jos kävisin ihan vain tasoittamassa suoraa tukkaa, niin sitten kävisin kyllä jossain puoli-ilmaisessa paikassa.
Viimeksi muokannut Luomo, 15 Helmi 2006, 15:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Twinkley kirjoitti: Huoh, olisi ilmeisesti pitänyt pistää pari hymiötä tuohon viestin perään. Tarkoitus oli olla sarkastinen. :) Ajattelin, että tuo viimeinen lause viimeistään selventäisi koko jutun olleen pelkkää vitsiä. ;)
Ai mä kyl ainaki oon ihan samaa mieltä!!!1111


;D ;D ::)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Gotcha

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Gotcha »

Ei tämän kokoisessa kaupungissa kamalasti kyllä hintoja nostella...Varsinkaan suoraan hoitovapaalta töihin palattua. Meidän luokalta on suurin osa joutunut lopettamaan työt ja tekee jotain muuta tai on työttömänä, kun asiakkaita ei riitä niin paljon, että saisi maksettua yrityksen kulut. En tiedä...Siksi olen vähän miettinytkin sitä että vaihtaisin alaa, koska pitäisi olla niin valtava asiakaskunta, joka seuraisi sinua uskollisena laumana minne tahansa, että saisi ruokaa pöytään yrityksen menojen jälkeen. Meillä on Kuopiossa tosiaan alan liikkeitä ihan pilvin pimein, vieri vieressä keskustassa. Ei taida kovinkaan monesta liikkeestä löytyä kolmenkympin hiustenleikkausta... Unelma olis tietenkin sellanen, että saisi asua jossain syrjemmällä keskikaupungista, omakotitalossa, olis paljon lapsia ja liiketilat talon yhteydessä. Sitten kun tuon unelman saisi vielä kannattamaan ja tuottamaan voittoa niin oliskin tosi hienoa! Taitaa ainakin näillä näkymin jäädä haaveeksi vain...
mangomeloni

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja mangomeloni »

Gotcha, Kuopion hintataso on sitten liian alhainen keskitasoon verrattuna (oletko lukenut hintatutkimuksia?) Siinähän se kampaajien oman alan arvostus juuri tulee esille, ja näkyy tämä veroasia. Uudelta pohjalta aloitettuna ei varmasti ole kultakaivos, mutta joka alahan vaatii kovaa työtä. Ja kyllä asiakas on valmis maksamaan kullanarvoisesta, ammattitaitoisesta kampaajasta. Kilpailua tulee olemaan aina, mutta kyllä siellä maailmassa pärjää, se on täysin itsestä kiinni.
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Joo-o... Se 30 eukkaa kuulostaa tämänkin turkulaisen korviin ihan kohtuu edulliselta. Täällä kun helposti pulittaa 40-50 euroa pelkästä leikkauksesta. Muutama vuosi sitten kun hiukset olivat lyhyet kului kyllä mieletön määrä rahaa kun niitä piti joka kuukausi käydä leikkaamassa muotoon... ja joka kerta se 40 euroa.

Taidan antaa miehen leikata seuraavan kerran kun latvat näyttävät rosoisilta, hänelle kun voi maksaa luonnossa!
;D
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Zessa kirjoitti:
Twinkley kirjoitti: Huoh, olisi ilmeisesti pitänyt pistää pari hymiötä tuohon viestin perään. Tarkoitus oli olla sarkastinen. :) Ajattelin, että tuo viimeinen lause viimeistään selventäisi koko jutun olleen pelkkää vitsiä. ;)
No mä ainakin sain hyvät naurut, joten sarkasmi menee perille ilman hymiöitäkin. Itse asiassa mun mielestä hyvä sarkasmi menee piloillle selittämisestä.. ;D Tuo oli niin rankkaa tekstiä, että senkin perusteella arvelin sarkasmiksi.. Varsinkin viimeinen lause.
Niiiiin samaa mieltä...  ::)

Mun mielestä kampaajakäynnissä maksetaan työstä, ammattitaidosta, palvelusta ja hyvästä mielestä. Olen maksanut hyvin erilaisia summia leikkauksesta ja värjäyksistäkin, mutta palannut vain sinne mistä sain hyvää palvelua ja josta jäi hyvä mieli, oli hinta mikä tahansa. Laatuerojakin on ollut, mutta ne eivät ole olleet tärkein valintakriteeri.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Ice »

minulle tuo 30 e kuulostaa keskihalvalta, vaikka olen kotoisin forssa -nimisestä paikasta ;D liikkeitä on sielläkin paljon, ja lähes kaikissa sama hintataso. Se vaan että latvojen tasaus ja otsan siistiminen pitäisi maksaa korkeintaan 15, jos elettäisiin vähemmän byrokraattisessa maassa
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Ice »

no sitten olen vaan käynyt väärissä paikoissa kun niin kalliiseen olen tottunut :D
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja deko »

Minä maksan perustasauksesta noin parikymppiä, pidän hintaa ihan mukavana. Ei sisällä pesua mutta tasauksen ja föönauksen ;D Ja tämä parinkympin tasaushinta taitaa olla täällä Sjoella ihan yleinen hinta.
this too shall pass.
Gotcha

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Gotcha »

No otin mä kerran yhdeltä asiakkaalta 8e, kun ei halunnut pesua, eikä takaosioon saanut kajota lainkaan, edes harjalla, otsatukkaa piti vain tasata. Ei antanut oikein luonto myöten ottaa mitään kahtakymppiä tollasesta viiden minuutin työstä! Sanoin, että 8euroa kiitos. Oli aika tyytyväinen ilme naisella...  :D
Tuittunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 298
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:53

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Tuittunen »

sweet jane kirjoitti: Jos joku eksyy Kouvolaan kampaajalle, niin kannattaa suunnata t***a! Kaikki on siellä hyviä, mutta oma ehdoton suokkari on Soile. Tosi taitava ja mieletön persoona. Sopivan ronski tyyppi 8) Soile on kyllä tällä hetkellä äitiyslomalla. Olen suositellut t***a kaikille ja jokainen niistä, jotka siellä kävi koklaamassa jäi kanta-asiakkaaksi.
Tätähän on kauan sitten kommentoitu, en huomannutkaan, mutta minäkin suosittelen ihan kybällä tuota Kouvolan t***a! Pari vuotta sitten kävin ekan kerran, Kouvolalaisen kaverini suositeltua sitä, laitattamassa pikkuletit enkä voinut aavistaakaan... Oli ilmeisesti tuo Soile serkkunsa kanssa tekemässä lettejä, ja siinä kun meni monen monta tuntia niitä lettejä tekiessä niin kyllä sai punastella moneen kertaan  :o  ;D Siis todella ihanat ihmiset ja niin ronskia juttua nimenomaan että oksat pois, siinä käytiin läpi koko suku ja monen monta hauskaa tarinaa  :) kävin velä monta kertaa, mutta nyt turhan kaukana eikä oikein syytä matkata Kouvolaan muuten kun kaverikin muutti pois... Harmi...

Mutta kuinka vapautunut ja iloinen olo olikaan aina käynnin jälkeen, ei mitään ahdasmelisiä nyrpistelijöitä!  :D

Ja leikkaukset/värjäykset onnistuivat, kun uskalsi sanoa oman mielipiteensä. Se vuorovaikutus tuntui ihan saumattomalta, kaverini ovat sitä myös sanoneet. Liian monta kertaa törmännyt kampaajaan jolle nyt tuntuu ettei mitään uskalla sanoa, kampaaja on pahalla tuulella ym. tuppisuuna ja töykeä, sitten vain voi kotona itkeä kun on leikattu ihan vastoin mitä tahtoo, vaikka liian paljon tai otsatukka just päinvastoin mitä oli sanonut kampaajalle...
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Silver »

Täällä kun näitä jutttuja..niiin Ishamaelin käsiin "uskaltaisin" antaa hiukseni..tuntuu ainakin hallitsevan tuon vaalennuksen yms.  :D
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
Karoliina

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Karoliina »

Tietääkö kukaan hyvää kampaajaa Hämeenlinnassa ? Olen äskettäin muuttanut tänne ja kampaamoja ainakin tuntuu olevan joka kadun kulmassa.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Penny »

Mites Sjoen kampaamojen laita, onko kellään suosituksia? Vai olikohan tässä ketjussa jo mainittu, ei osunut silmiin... ei ole tullut käytyä missään sitten monen vuoden, ei mitään hajua olisko joku hyvä paikka. Vissiin jossain Rollsin lähellä olevassa kampaamossa on tuttu värjännyt / leikkauttanut tukkansa viime aikoina, aika hienoa jälkeä näyttäisi saaneen, väritkin on upeita. Ei vaan muista paikan nimeä, olikohan joku hiuslato.net (ehkei kuitenkaan, mutta joku vastaava ;D ) tms...
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Vastaa Viestiin