Hyviä kampaajia - muu Suomi

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Mari0

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Mari0 »

Entäpä hyviä kampaamoja Kokkolasta? :)
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja calypso »

Raahesta voin suositella Hiushoitola Saksettia. Hiuksia ei revitä, palvelu on todella mukavaa ja hintataso on yllättävän edullinen! Ja pitkätukkaisena arvostan sitä että kampaaja näytti peilin kautta että paljonko on ottamassa pituudesta ja kysyi ennen kuin leikkasi  :)

Kävin tänään tuolla leikkauttamassa hiuksia ja n.15cm lähti pituudesta pois, mikä ei haittaa ollenkaan kun se ei tullut yllätyksenä ja hiukset todella kaipasivat saksia. Kerrostusta siis vähennettiin reilusti joten siitä tuo suuri pituuden muutos. Ylikasvaneet kerrostukset ovat aika kaukana huolitellusta  :P

Myynnissä tuolla on mm. Tigiä ja KMS:ää ja valikoimissa on Elumen-värjäys. Tuotteiden hintatasoa en ehtinyt katsella kun kyyti jo odotti pihalla, mutta valikoimaa näytti olevan runsaasti.
Susie

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Susie »

Olin ensimmäistä kertaa asiakkaana Tigi-tuotteita myyvässä kampaamossa Porissa jokin aika sitten. Tigin mainokset näkyivät pitkälle ulos asti ja myynnissä oli pelkästään ko. merkin tuotteita. Jotenkin oletin, että hiusten pesu ja muotoilukin olisi tehty em. tuotteilla, koska liike niitä mainosti ja kehui laadukkaiksi. Toisin kuitenkin kävi, hiukseni pestiin WWW-tuotteilla...eikä pesupaikalla muuta näkynytkään kuin isot WWW-shampookanisterit, joita oli yritetty piilottaa.

Mitä mieltä olette, onko tuollainen toiminta ihan tavallista kampaamoalalla? Mainostetaan tiettyä ja kallista tuotemerkkiä ja sitten käytetään asiakkaille  jotakin halpaa ja (huonoa) tuotetta. Kysyin vielä kampaajalta, mitä hän hiuksiini laittoi, johon sain vastauksen, että " ihan tavallista hoitoainetta vaan".
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Ice »

Susie kirjoitti: Mitä mieltä olette, onko tuollainen toiminta ihan tavallista kampaamoalalla? Mainostetaan tiettyä ja kallista tuotemerkkiä ja sitten käytetään asiakkaille  jotakin halpaa ja (huonoa) tuotetta. Kysyin vielä kampaajalta, mitä hän hiuksiini laittoi, johon sain vastauksen, että " ihan tavallista hoitoainetta vaan".
On, ei edustuksen omaaminen tarkoita että ainoastaan niitä mainostettuja tuotteita olisi käytössä :) Halvimmallahan pienemmissä paikoissa varsinkin pyritään tekemään, jollei _erikseen pyydetä_  jotain tiettyä sarjaa käytettävän. Suurinta osaa asiakkaista ei ainakaan yhtään syrjemmillä seuduilla yksinkertaisesti kiinnosta aineet vaan se että tukka on puhdas, haluttu ja hinta halpa -lähinnä suuttuuvat jos heitä häiritään lässyttämällä turhuuksia siitä että mitä siihen päähän nyt pistettiin saati mitä se tekee ::)

Jos siis haluaa jotain tiettyä käytettävän ja jutella tuotteista, se pitää yleensä sille parturille ilmaista ja virittää aiheesta itse keskustelua. Se ajatustenluku on vielä aika lapsen kengissä asiakaspalvelualoillakin ;)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Onko tosiaan niin, että Seinäjoella ei missään kampaamossa tehdä Elumen -värjäyksiä? Tuolla Elumenin sivujen haulla en ainakaan löytänyt, mutta kummalle tuntuu kun täällä kuitenkin paljon kampaamoja on.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja deko »

Erykah kirjoitti: Onko tosiaan niin, että Seinäjoella ei missään kampaamossa tehdä Elumen -värjäyksiä? Tuolla Elumenin sivujen haulla en ainakaan löytänyt, mutta kummalle tuntuu kun täällä kuitenkin paljon kampaamoja on.
Hairhouse, Katalook, Cutpoint, amis (ainakin nämä)
this too shall pass.
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Kiitos Dekolle! Menen maanantaina kyselemään hintoja noista paikoista.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja deko »

Erykah kirjoitti: Kiitos Dekolle! Menen maanantaina kyselemään hintoja noista paikoista.
Ollos hyvä. Hairhousella ainakin on hinnastot netissä, ehkäpä muillakin. (ja minulle hintatietoja sitten yksärillä jookos?)
this too shall pass.
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Hairhousen sivuilla oli vaan yleisesti värjäyksen hinta, epäilen että Elumen on hieman kalliimpi, mutta ilmoittelen kun olen käynyt varmistamassa asian ja ajattelin muutenkin tehdä vähän hintavertailua.
Carietta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 321
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 20:13

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Carietta »

Mari0 kirjoitti: Entäpä hyviä kampaamoja Kokkolasta? :)
Itse käyn kaisaksi nimisessä kampaamossa ja olen ollut tyytyväinen leikkaustulokseen :)
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Raumalaiset, mitä paikkaa suosittelette?
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Kouvolassa suosittelen Lehtomäen hiuspistettä! Ja erityisesti kampaajaa nimeltä Sini.

Käsittelee tukkaa hellävaraisesti ja osaa ainakin just mun tukan leikata lähestulkoon täydellisesti ja löytänyt mulle muutenkin semmosen tyylin mistä tykkään. Siinä on kampaaja joka ymmärtää muodin päälle, mutta taitaa myös kaikki mahdolliset perinteisemmätkin jutskat. Muutenkin mukava ja rauhallinen, ei ole äänessä koko aikaa mistä mä tykkään.

Muutenkin ystävällistä väkeä, palvelu pelaa, hierovat tuolit hiustenpesu paikalla.
Hintataso on sanoisinko keskitasoa, ei halvin, ei kallein. Mun pitkän ja paksun tukan leikkaus ja väri raitoineen maksaa n. 85€. Monessa paikassa täällä saa vastaavasta pulittaa lähemmäs vähintään yli 90€ ja toisissa jonkun verran yli 100€.

http://www.lehtomaenhiuspiste.fi/
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
riituska83

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja riituska83 »

Parturi-kampaamo Maret, Joensuu.
Vihdoinkin olen löytänyt kampaajan joka on samalla aaltopituudella kanssani.
Tänäänkin astuin ulos Maretilta uusi sähäkkä väri päässä ja hymy huulilla.
Hintakaan ei päätä huimaa: hiusten leikkaus, shokkiväriraita ja sitä ennen raitaa varten hiusten vaalennus ( tosi selkeästi sanottuna) yhteensä vain 61,50 €.

Huih, 30 € latvojen siistimisestä kyllä kuulostaa hurjalta, kun Lehmossa saa naisten hiusten leikkuun hintaan 16 €.

Nykyisin suosikki kampaajani Anu vaikuttaa Pilkon Citymarketin CITY LOOK:ssa.
Viimeksi muokannut riituska83, 02 Kesä 2008, 19:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ziru
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 300
Liittynyt: 03 Syys 2007, 19:52

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Ziru »

Jos Kokkolan seudulta etsii kampaajaa, niin itse tykkäilen HiusMixstä, joka on torin vieressä  :) vakkari-kampaajani EHDOTTOMASTI :-*
Laurie
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 117
Liittynyt: 30 Marras 2007, 15:34

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Laurie »

Ketjun selasin läpi, muttei osunut silmiin suosituksia Lappeenrannan kampaamoista. Osaisiko kukaan suositella suht edullista kampaamoa, lähinnä mielessä hiusten leikkuu?

edit. Torin kulmilla oleva Sarianna-niminen kampaamo kokeiltu, tuskin menen uudellee, ainakaan samalle henkilölle. Mun mielestä on olennaista, että kampaaja kuuntelee asiakkaansa toiveita ja mielipiteitä. Minun päässänihän nämä hiukset ovat sen 20vuotta olleet. ::) Leikkaus (latvojen tasaus ja sivuotsiksen lyhentäminen) + pesu =34€

Edelleen haussa mielellään tuosta vähän edullisempi kampaamo ja hyväksi havaittu kampaaja.
Viimeksi muokannut Laurie, 25 Tammi 2008, 16:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
common mistakes and nice intentions
Vastaa Viestiin